Regulamin

Regulamin zawodów tanecznych „DANCE PLANET CHAMPIONSHIPS”

  1. Organizator
    1.1. Organizatorem zawodów „DANCE PLANET CHAMPIONSHIPS” jest Damian Lenartowski
    prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą OZO DANCE STUDIO – Szkoła Tańca Damian
    Lenartowski przy ul. Ignacego Starzyńskiego 22A, 95-035 Ozorków, NIP 775 261 35 65.
    1.2. Kontakt z organizatorem: ozodancestudio@wp.pl , 793-432-215.
  2. Cel zawodów
    2.1. Promowanie tańca jako formy aktywności fizycznej i artystycznej.
    2.2. Wymiana doświadczeń tanecznych między uczestnikami.
    2.3. Integracja środowiska tanecznego na poziomie lokalnym i ogólnopolskim.
    2.4. Popularyzacja tańca
  3. Termin i miejsce
    3.1. Zawody odbędą się dnia 12.04.2025 pod adresem: ul.1 maja 61 Bełchatów 97-400 .
    3.2. Szczegółowy harmonogram zawodów zostanie ogłoszony na stronie internetowej
    organizatora.
  4. Kategorie taneczne
    4.1. Uczestnicy mogą startować w następujących kategoriach tanecznych:
  • Hip-hop, Street Dance, Break Dance
    -Disco Dance
    -Taniec Współczesny ( Balet, Jazz, Modern, Gimnastyka)
    -K-pop , Dancehall, Afro
    Organizator zastrzega sobie prawo do łączenia kategorii według kryterium zaawansowania lub
    wiekowego w przypadku niewielkiej ilości prezentacji zgłoszonych do turnieju w poszczególnych
    kategoriach.
  1. Kategorie wiekowe
    5.1. Uczestnicy będą podzieleni na następujące kategorie wiekowe:
    3-4 lat
    5-7 lat
    8-10 lat
    11-14 lat
    15 lat i więc
  2. Zasady uczestnictwa
    6.1. W zawodach mogą uczestniczyć soliści, duety, formacje oraz mini formacje.
    6.3. Uczestnicy zobowiązani są do przygotowania choreografii o maksymalnym czasie trwania:
    Soliści :
    Kat. Hip-hop, Break Dance, Street Dance – muzyka organizatora do 1 minuty
    Kat. Disco Dance – muzyka organizatora do 1 minuty
    Kat. Taniec współczesny – muzyka własna do 1 minuty
    Kat. K-pop, Dancehall , Afro– muzyka własna do 1 minuty
    Duety:
    Kat. Hip-hop, Break Dance, Street Dance – muzyka organizatora do 1 minuty
    Kat. Disco Dance – muzyka organizatora do 1 minuty
    Kat. Taniec współczesny – muzyka własna do 1 minuty
    Kat. K-pop, Dancehall, Afro – muzyka własna do 1 minuty
    Formacje oraz mini formacje w każdej kategorii : muzyka własna do 4 minut
  3. Koszty
    7.1. Koszt wpisowego wynosi 60 zł i każda kolejna następna konkurencja wynosi 60 zł od osoby
    (solo/duet/formacja/mini formacja).
    7.2. Opłatę należy uiścić do dnia 28.03.2025r. na konto organizatora:
    Numer konta: 88102034400000780203438645
    Tytuł przelewu: DANCE PLANET CHAMPIONSHIPS + imię i nazwisko uczestnika/zespołu.
    7.3. Na 15 osobową liczbę uczestników przypada jedna wejściówka (dla opiekuna) gratis.
    7.4. Bilet wstępu 40 zł, dzieci do lat 8 wejście darmowe (po okazaniu legitymacji).
  4. Zgłoszenia
    8.1. Zgłoszenia należy dokonać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej danceit.pl
    8.2. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 28.04.2025.
    8.3. Formularz zgłoszeniowy powinien zawierać:
    Imię i nazwisko uczestnika/zespołu
    Kategorię taneczną
    Wiek uczestników
    Dane kontaktowe
    8.4. Dokument RODO prosimy o dostarczenie w dniu turnieju.
  5. Przebieg zawodów
    9.1. Uczestnicy występują według harmonogramu ustalonego przez organizatora.
    9.2. Występy ocenia jury powołane przez organizatora.
    9.3. Kryteria oceny:
    Technika taneczna
    Wyraz artystyczny
    Oryginalność choreografii
    Dobór muzyki
    9.4. Decyzje jury są ostateczne i niepodważalne.
  6. Nagrody
    Poziom początkujący:
    Wszyscy tancerze stają na podium i otrzymują miejsce, medal oraz dyplom / dla grupy puchar,
    dyplom oraz medal
    Poziom średni i zaawansowany:
    Nagrody za pierwsze, drugie, trzecie miejsce oraz 4 wyróżnienia – dyplom, medal / dla grupy
    puchar i dyplom
    Podczas zawodów zostanie przyznany 3 X Grandprix.
    Szczegółowe informacje na temat nagród zostaną opublikowane na stronie internetowej
    organizatora.
  7. Sprawy Organizacyjne
    11.1. Wszystkie zespoły biorące udział w Turnieju przyjeżdżają na koszt własny lub jednostki
    delegującej.
    11.2. Każdy zespół powinien posiadać odpowiednią liczbę opiekunów (1 opiekun na 15
    uczestników).
    11.3. Każdy uczestnik Turnieju posiada legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości.
    11.4. Uczestnicy ubezpieczają się na koszt własny lub jednostki delegującej.
    11.5. Za wszystkie zniszczone lub zagubione rzeczy odpowiadają uczestnicy.
    11.6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie – łączenia kategorii w
    poszczególnych konkurencjach oraz zmiany ramowego programu w przypadku małej lub
    zbyt dużej frekwencji.
    11.7. W przypadku dużej ilości zgłoszeń Organizator zastrzega sobie zamknięcie bramek
    startowych.
    11.8. Nie ma możliwości prowadzenia reklamy w żadnej formie bez wcześniejszej zgody
    organizatora.
    11.9. Organizator zapewnia opiekę medyczną.
  8. Postanowienia końcowe
    12.1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie.
    12.2. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad fair play oraz regulaminu
    zawodów.
    11.3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione lub zniszczone podczas
    zawodów.
    11.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyzję podejmuje organizator.

    Zapraszamy do udziału i życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom!
Scroll to Top